1. MYYNTIEHTOJEN VOIMASSAOLO

1) Myyntiehdot koskevat tavaroiden ostoa aaskla.fi (Y-koodi: 3398661-1, puhelin: +358 40 758 2824) verkkokaupasta ostajan (jäljempänä Ostaja) ja Aaskla Medical -yhtiön välillä. OY (jäljempänä Verkkokauppa aaskla.fi).
2) Näiden ehtojen lisäksi aaskla.ee verkkokaupasta tuotteita ostettaessa syntyviä oikeussuhteita säätelevät velkaoikeuslaki (jäljempänä VÕS), kuluttajansuojalaki (jäljempänä TKS) ja muu voimassa oleva lainsäädäntö Viron tasavallassa.
3) Verkkokauppa aaskla.ee pidättää oikeuden muuttaa myyntiehtoja. Mainitut muutokset näkyvät verkkosivuilla www.aaskla.fi.

2. HINTATIEDOT

1) Tavarat lähetetään Omnivan tai Itella Smartpostin pakettiautomaattiin palveluntarjoajan hinnaston mukaisesti. Tavarat, joita ei voi lähettää pakettiautomaattiin, lähetetään kuriirin välityksellä. Lue lisää toimituksesta kohdasta 6 ja kohdasta “Toimitus”.
2) Jos tilaus on tehty ennen kuin myyntiehtoja tai hintoja on muutettu, ostajan ja verkkokaupan aaskla.ee välisiin oikeussuhteisiin sovelletaan tilauksen tekohetkellä voimassa olevia ehtoja.
4) Verkkokauppa aaskla.ee pidättää oikeuden myyntihintojen muutoksiin. Mainitut muutokset näkyvät verkkosivuilla www.aaskla.ee.
5) Kaikki hinnat on ilmoitettu euroissa.

3. MAKSUTAVAT

1) Aaskla.fi-sivulla on mahdollista maksaa Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank ja PocoPay pankkilinkeillä.
2) Kaikki maksut suoritetaan euroissa ja vähennetään maksajan tililtä euroissa.
3) Pankkilinkkimaksuja välittää Montonio Finance UAB sopimuksen perusteella.
4) Verkkokauppa on henkilötietojen rekisterinpitäjä. Verkkokauppa välittää maksujen suorittamiseen tarvittavat henkilötiedot valtuutetulle käsittelijälle Montonio Finance UAB.

4. TILAUSMUODOSTUS

1) Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin.
2) Viimeistele tilaus painamalla ostoskorissa olevaa “Siirry maksamaan” -linkkiä
3) Täytä tilauksen rekisteröintisivulla vaaditut tietokentät oikein, koska annettujen tietojen oikeellisuudesta ja oikeellisuudesta riippuu tavaroiden nopea ja häiriötön toimitus sekä myöhempi riitojen ja reklamaatioiden ratkaisu. Asiakastiliä rekisteröitäessä lähetetään tietoja siitä tiedoissa mainittuun sähköpostiosoitteeseen.
3) Ilmoita, että olet lukenut ja hyväksynyt myyntiehdot ja tee tilaus painamalla samannimistä painiketta.
4) Sinulle näytetään lasku maksua varten. Näet laskun milloin tahansa kirjautumalla asiakastilillesi. Lasku lähetetään myös Asiakkaan tiedoissa mainittuun sähköpostiosoitteeseen.
5) Verkkokaupassa tehdyt tilaukset käsitellään arkipäivisin (ma-pe 08.00-17.00). Jos tilaus tehdään perjantaina klo 14:00 jälkeen, tilaus käsitellään seuraavana maanantaina.

5. MYYNTISOPIMUKSEN TEHOKKUUS

1) Verkkokauppa aaskla.fi sitoutuu tavaran kauppasopimuksella luovuttamaan Ostajalle olemassa olevat tavarat tai Webpood aaskla.ee:n tulevaisuudessa hankkimat Tavarat ja mahdollistamaan omistusoikeuden siirtymisen Ostajalle, kun Ostaja sitoutuu maksamaan Webpood aaskla.fi tuotteista laskussa näkyvän summan ja ottamaan vastaan ​​Tavarat.
2) Myyntisopimus astuu voimaan, kun Ostajan suorittama maksu on saapunut verkkokaupan aaskla.ee pankkitilille.

6. TOIMITUS

1) Myyntisopimuksen tultua voimaan verkkokauppa aaskla.ee takaa tilauksen toimituksen Ostajalle ja luovuttaa sen yrityksen logistiikkakumppaneille toimitettavaksi. Toimitusaika vaihtelee tavaroilla, keskimäärin 1-3 päivää, poikkeustapauksissa 1-3 viikkoa.

2) Verkkokaupan verkkosivuilla näkyvät toimitusehdot ovat voimassa siitä hetkestä, kun tilaussumma on saapunut verkkokaupan aaskla.ee pankkitilille.

3) Toimittaaksesi ilman viiveitä, sinun on oltava huolellinen ja annettava oikeat ja voimassa olevat tiedot toimitustietoja tehdessäsi tilausta tehdessäsi.

4) Verkkokauppa aaskla.ee ei vastaa tavaran toimituksen viivästymisestä, jos tavara on luovutettu logistiikkakumppaneille ajallaan, mutta toimituksen viivästyminen johtuu olosuhteista, jotka aaskla.ee verkkokauppa voisi ei vaikuta tai ennakoi.

5) Toimitustapa – Tavarat lähetetään lähimpään Omnivan tai Itella Smartpostin pakettiautomaattiin missä tahansa Suomi. Tavarat, joita ei voida lähettää pakettiautomaattiin, toimitetaan kuriirin välityksellä

Kuriiri – 20 €

Tavaran tilaaminen Postin pakettiautomaattiin – 8,5 €
Kun paketti saapuu pakettiautomaatille, matkapuhelimeesi lähetetään tekstiviesti, joka sisältää pakettiautomaatin sijainnin ja ovikoodin.
Lisätietoja: www.posti.fi

Tavaran tilaaminen Smartpostin pakettiautomaattiin – 8,50 €
Kun paketti saapuu pakettiautomaatille, matkapuhelimeesi lähetetään tekstiviesti, joka sisältää pakettiautomaatin sijainnin ja ovikoodin.
Lisätietoja: www.smartpost.ee

7. PALAUTUSOIKEUS

1) Tilauksen vastaanottamisen jälkeen Ostajalla on oikeus peruuttaa verkkokaupassa solmittu sopimus 14 päivän kuluessa. Mikäli tuote on romu tai ei vastaa aaskla.ee -sivustolla olevaa tuotekuvausta, peruuttamiskulut maksaa aaskla.fi verkkokauppa. Sopimuksen peruuttamisen tapauksessa aaskla.fi maksaa alkuperäiset tavaran palautukseen liittyvät postikulut.
2) Kun vastaanotat tavaroita, sinun on varmistettava, että pakkaus on ehjä. Varmista ennen lähetysasiakirjan allekirjoittamista, että tavaran pakkaus on ehjä. Myöhempiä vaatimuksia ei tyydytetä. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, täydellinen ja alkuperäispakkauksessa, pakkaus ei saa olla repeytynyt tai vahingoittunut. Varmistuakseen tavaran luonteesta, ominaisuuksista ja toimivuudesta Ostajan tulee käsitellä ja käyttää tuotetta vain niin kuin hän normaalisti saa tehdä kaupassa.
3) Tavaran palauttamiseksi on esitettävä tavaran oston peruuttamisilmoitus, joka voidaan toimittaa vapaassa muodossa ja lähettää osoitteeseen info@aaskla.fi 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Viimeisin.
4) Ostajan on palautettava tavarat aaskla.fi verkkokauppaan välittömästi hakemuksen jättämisen jälkeen tai viimeistään seuraavan 14 päivän kuluessa tai todistettava, että hän on luovuttanut tavarat logistiikkayritykselle edellä mainitun ajan kuluessa.
5) Verkkokauppa aaskla.fi palauttaa ostajalle tuotteista maksetun summan ja alkuperäisen toimituskulun peruuttamisvaatimuksen saatuaan viipymättä, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluttua.
6) Tuotteen palauttamiseksi tulee lähettää peruuttamisilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@aaskla.fi.
7) Verkkokaupalla aaskla.fi on oikeus vetäytyä kaupasta ja vaatia ostajalta tavaran palautus, jos tavaran hinta verkkokaupassa on merkitty olennaisesti erääntyvän tavaran markkinahinnan alapuolelle. virheeseen.

8. USKOMATON VOIMA

1) Verkkokauppa aaskla.fi ei vastaa Ostajalle aiheutuneista vahingoista tai tavaran toimituksen viivästymisestä, jos vahinko tai tavaran toimituksen viivästyminen johtuu olosuhteista, joista verkkokauppa aaskla.fi ei voinut vaikuttaa tai ennakoida.

9. VAATIMUSMENETTELY

1) Verkkokaupan aaskla.ee myymille tuotteille on voimassa 2 vuoden reklamaatioaika.
2) Virhetilanteessa ostajan tulee tehdä reklamaatio verkkokauppaan aaskla.fi viimeistään kahden kuukauden kuluessa virheen ilmenemisestä ja liittää mukaan digitaalinen tai paperilasku, jonka perusteella tavara on ostettu. maksettu.
3) Verkkokauppa aaskla.fi ei vastaa
– ostajan syy tuotteessa ilmenneistä virheistä, jotka ovat syntyneet tuotteen käyttöohjeen noudattamatta jättämisestä, tuotteen epäasianmukaisesta tai tarkoituksettomasta käytöstä ja varastoinnista,
– tuotteen normaalille kulumiselle.
4) Mikäli tuotteessa ilmenee vaatimustenvastaisuutta tai virheitä, lähetä reklamaatio osoitteeseen info@aaskla.fi, jossa mainitaan tilauksen tehneen henkilön nimi, puhelinnumero, tilausnumero ja tarkka Kuvaus tuotteen vaatimustenvastaisuudesta tai puutteesta ilmoitetaan.
5) Kaikki reklamaatiot käsitellään ja ostajaan ollaan yhteydessä mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa reklamaation vastaanottamisesta.

10. OSTAJAN OIKEUS KÄYTTÄÄ EUROOPAN UNIONIN KULUTTAJARIITOJEN RATKAISUEHDOTUSALUEELLE

1) Jos ostajalla on verkkokaupasta valituksia, ne tulee lähettää osoitteeseen info@aaskla.fi

2) Näihin ehtoihin sovelletaan Suomen lakia sen lainvalintasääntöjä lukuun ottamatta, ellei Asiakkaan kotipaikan pakottava lainsäädäntö toisin edellytä. Osapuolet pyrkivät ratkaisemaan näistä ehdoista tai niiden soveltamisesta aiheutuvat erimielisyydet ensisijaisesti neuvotteluteitse. Mikäli neuvottelut eivät johda ratkaisuun, riidat ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa. Asiakas voi kuitenkin saattaa riidan kotipaikkansa käräjäoikeuteen tai muuhun kotipaikkakuntansa kuluttajariitaa käsittelevään elimeen. Suomessa tämä toimielin olisi kuluttajariitalautakunta. Ennen kuin asia viedään tuomioistuimen tai muun kuluttajariitaa ratkaisevan elimen käsiteltäväksi, Asiakasta kehotetaan ottamaan yhteyttä oman maansa kuluttajaneuvontaan.

3) Lisäksi Asiakkaalla on oikeus hakea tuomioistuimen ulkopuolelta sovintoratkaisua verkkokauppaa koskevaan riitaan Euroopan komission ylläpitämän Online Dispute Resolution (ODR) -foorumin kautta. Lisätietoja ODR:stä on osoitteessa: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage